Pogoji Poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Splošno
Splošni pogoji spletne trgovine Popolna Matcha so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju:
Sara Blažič s.p.
Varta 4
2313 Fram
Davčna št.: 69957088
Davčni zavezanec: NE
e-mail: info@popolna-matcha.si
telefonska številka: +386 (0)40 712 982
S spletno trgovino Popolna Matcha (v nadaljevanju »popolna Matcha« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Sara Blažič s.p. (v nadaljevanju »podjetje« ali »ponudnik«).
Spletna trgovina Popolna Matcha in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video
elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno
reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Popolna
Matcha in logotip sta v lasti podjetja Sara Blažič s.p.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Popolna Matcha, pravice in
dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in
uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Dostopnost informacije.
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s
ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane
uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi
ponudnika za stike z uporabniki.
Načini plačila in dostava
Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:
- Plačilo preko sistema PayPal
- Plačilo s plačilnimi karticami
- Nakazilo na TRR
- Plačilo po povzetju.
Dostava
Dostavljamo z dostavno službo DPD. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 2-3 delovne dni od dneva oddaje naročila (v primeru nakupa izdelka v prenaročilu je čas dostave napisan v opisu izdelka). Večina paketov je dostavljena naslednji delovni dan. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za Slovenijo. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako je kupec tisti, ki nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Registracija
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Popolna Matcha se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in/ali e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Zamenjave
Izdelek zamenjamo le, če je poškodovan ali ima kakršnokoli pomanjkljivost zaradi naše
napake. V okoliščinah, ko menite, da je izdelek okvarjen, nas morate o tem nemudoma
obvestiti na info@popolna-matcha.si s podatki o izdelku in napaki. Izdelek, za katerega
menite, da je pomanjkljiv, lahko pošljete na:
Sara Blažič s.p.
Varta 4
2313 Fram
Po prejemu vrnjenega izdelka ga bomo v celoti preučili in vas o tem v razumnem roku
obvestili po elektronski pošti, ne glede na to, ali imate pravico do zamenjave zaradi napake ali ne. Če ste upravičeni do zamenjave, vam bomo poslali nadomestni izdelek.
Vračila ne vključujejo stroškov pošiljanja in manipuliranja, ki so prikazani na ovojnici ali
računu. Stroški pošiljanja za vsa vračila morajo biti predplačani in zavarovani iz vaše
strani. Odgovorni ste za morebitno izgubo ali poškodbo izdelkov med pošiljanjem. Ne
jamčimo, da bomo prejeli vašo vrnjeno postavko. Stroški pošiljanja in manipulacije se ne
povrnejo. Vsi povrnjeni zneski ne bodo vključevali stroškov pošiljanja.
Spremembe naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V
njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte info@popolna-matcha.si
Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od
prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.
Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik pa ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. 040 712 982. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@popolna-matcha.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel lastnik spletne trgovine Popolna Matcha v Mariboru, dne 13.02.2025.